Catering na Diecie :
Witaj, jak możemy pomóc?

FAQ

masz pytania, wątpliwości? Skontaktuj się z nami!

Zebraliśmy najczęściej zadawane nam pytania i odpowiedzi związane z naszą ofertą i produktami.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami.

Nie wiem jaką dietę mam wybrać, czy mogę liczyć na Państwa pomoc?

Tak, można się skontaktować z naszym dietetykiem Agnieszką Skotny, która chętnie odpowie na Państwa pytania i pomoże wybrać odpowiednią kaloryczność diety. Prosimy o kontakt w godzinach 10:00-16:00 pod numerem telefonu 728921859.


Czy z uwagi na wczesne godziny dostaw mogę udostępnić klucz/kod do bramy aby kurier pozostawiał mi posiłki pod drzwiami?

Oczywiście, że tak, zwłaszcza, że nasi kurierzy rozpoczynają dostawy od bardzo wczesnych godzin porannych oraz mamy rejonizację. Po otrzymaniu kodu lub klucza kierowca pozostawi posiłki we wskazanym miejscu bez potrzeby budzenia :)


Dlaczego nie mogę wybrać sobie godziny dostawy?

Z uwagi na ilość klientów nie jesteśmy w stanie być w każdym miejscu we Wrocławiu o każdej godzinie. Każdy klient jest przyzwyczajony do ustalonych wcześniej godzin dostaw, każdy nowy adres musimy wpasować w naszą trasę abyśmy mogli każdego klienta obsłużyć należycie.

 


Czy mogę zmieniać adres dostawy?

Tak, ale musimy mieć taką informację do godziny 10:00 dnia poprzedzającego dostawę ponieważ wiąże się to ze zmianami logistycznymi, musimy ustalić godziny dostawy w nowe miejsce oraz kierowcę.


Co w przypadku wyjazdu można zawiesić dostawy posiłków?

Oczywiście, wystarczy dzień przed dostawą do godziny 06:00 zalogować się do panelu klienta i zrobić to samodzielnie (jeżeli chcemy zawiesić posiłki na czwartek to w środę do godziny 6:00 należy wprowadzić  zawieszenie w bieżącym zamówieniu) lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail lub telefonicznej 1,5 dnia wcześniej do godziny 18:00 ( jeżeli chcemy zawiesić czwartek to taka wiadomośc email lub informacja telefoniczna musi odbyć się we wtorek do godziny 18:00).


Na jeden dzień będę musiała wyjechać, nie chcę jednak rezygnować z diety w tym czasie, czy dzień wcześniej możecie Państwo dostarczyć mi dwa zestawy?

Jeżeli otrzymamy informacje dwa dni wcześniej to oczywiście jesteśmy w stanie przygotować dodatkowy zestaw, z zaznaczeniem, iż na te dwa dni otrzyma Pani dwa zestawy identyczne.


Czy możliwe są dostawy do miejsca pracy?

Tak, oczywiście.


W jakich godzinach Państwo pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00. Jeżeli otrzymamy wiadomości drogą mailową po godzinie 18:00, zostanie ona odczytana dopiero dnia następnego lub w przypadku otrzymania maila w piątek po 18:00 udzielimy odpowiedzi w poniedziałek w godzianach naszej pracy. Na wiadomości SMS nie odpowiadamy. 


Jestem zainteresowana wykupieniem cateringu dla siebie i męża, czy mogę liczyć z tego tytułu na jakąś zniżkę?

Tak :) przy dostawie dla 2 osób pod jeden adres jest 5% rabatu, przy dostawie dla 3 osób pod jeden adres jest 7% rabatu :)


Czy mogę mieć pewność, że porcje, które do mnie docierają rzeczywiście są tej kaloryczności, którą zamówiłam?

Proszę się nie obawiać, wszystkie wyliczenia przygotowane przez dietetyka są przez nas przestrzegane, a waga jest naszym stałym narzędziem pracy :) 


Czy pojemniki w których dostarczacie Państwo posiłki można podgrzewać w kuchenkach mikrofalowych?

Tak, pojemniki, w które pakujemy nasze posiłki są to pojemniki z atestami do przetrzymywania żywności z możliwością podgrzewania w kuchenkach mikrofalowych, wystarczy przed włożeniem pojemnika w folii zrobić dziurki np. nożem.  

 


Dlaczego etykiety po podgrzaniu w kuchence mikrofalowej robią się czarne? Palą się?

Nie :) etykiety są termoczułe i pod wpływem wysokiej temperatury robią się czarne.

 


Czym jest automatyczne powtórzenie zamówienia?

Automatyczne powtórzenie zamówienia jest samoistnym powtórzeniem dotychczasowego zamówienia na takich samych warunkach. Auto-powtórzenie można wyłączyć ponieważ zanim nastąpi takie powtórzenie zostaje wysłana na adres mailowy wiadomość informująca o tym fakcie, zatem jest czas na reakcję.

 


Co w przypadku gdy będę musiała niespodziewanie wyjść z domu w czasie gdy ma się odbyć dostawa? Jak można skontaktować się z kierowcą?

Każdego dnia na etykiecie torby znajduje się numer telefonu do kierowcy, z którym można się skontaktować, istnieje szansa spotkania się z kierowcą w innym miejscu - dogodnym dla obu stron :)


Złożyłam zamówienie na pakiet dietetyczny, wybrałam formę płatności - przelew, niestety nigdzie nie mogę znaleźć numeru konta.

Złożone zamówienie podlega weryfikacji, ustalane są godziny dostaw i dopiero wtedy przesyłamy na adres e-mail pakiet informacji na start wraz ze wszystkimi informacjami oraz danymi do przelewu.

W tym samy czasie na Państwa numer telefonu przesyłana jest wiadomość SMS, która jest skrótem wiadmości e-mailowej. 


W przypadku gdy wpiszę w uwagi dla kuchni produkty, których nie lubię czy mogę mieć pewność, że ich nie dostanę?

Bardzo się staramy przestrzegać wszystkich wytycznych, ale zastrzegamy sobie prawo to popełniania błędów, wszystkie czynności związane z przygotowywaniem posiłków wykonują ludzie, którzy niestety nie są nieomylni. Kolejną sprawą są ewentuane wykluczenia - o ile paprykę surową możemy zastąpić czymś innym, to nie mamy możliwości gotowania indywidualnego ( np. wykluczenia papryki / przyprawy, jeżeli jest przyprawą sosu)

 


Witam, jakie są godziny dostaw posiłków, tj. do której godziny mniej więcej można się spodziewać dostawy? Zaczynam pracą dosyć wcześnie (7:30 - 8:00) i zależałoby mi aby dostarczono posiłki jeszcze przed wyjściem do pracy. Czy dostawy są codziennie czy co drugi dzień? .

W tej chwili mamy rejonizację, godziny dostaw zalezne są od tego w jakich godzinach jesteśmy w danym rejonie. Nasi kierowcy są w trasie od 3:30 - 10:00. Liczba klientów nam się powiększa :) a nasi kierowcy nie są w stanie być wszędzie o każdej porze :) W przypadku godzin bardzo wczesnych klienci udostępniają nam kody do bram i pozostawiamy posiłki pod drzwiami :) i nikogo nie budzimy :)


Witam, rozwazam zamówienie cateringu ale nigdzie nie widze cen, nie wiem ile tygodniowo lub miesiecznie by to kosztowalo. Czy na stronach www jest gdzies tabelka z cenami za poszczególne oferty?

Tak :) zakładka oferta, po wybraniu diety jest dostęny cennik .


Dzień dobry, zamowilam menu Wege+Ryby, czy moglabym zmienic na menu Standard?.

Tak , oczywiście. Jest możliwość zmiany rodzaju diety oraz kaloryczności.


Co oznacza przy menu np Alergen 1,2 ?

Jako firma caterigowa podajemy grupy alergenów jakie pojawiają się w danej porawie. 

Legenda alergenów:

1. GLUTEN – zboża zawierające gluten

2. SKORUPIAKI i produkty pochodne

3. JAJA i produkty pochodne

4. RYBY i produkty pochodne

5. ORZESZKI ZIEMNE i produkty pochodne

6. SOJA i produkty pochodne

7. MLEKO i produkty pochodne (łącznie z laktozą)

8. ORZECHY

9. SELER i produkty pochodne

10. GORCZYCA i produkty pochodne

11. NASIONA SEZAMU i produkty pochodne

12. DWUTLENEK SIARKI i siarczyny

13. ŁUBIN i produkty pochodne

14. MIĘCZAKI i produkty pochodne  

 

 


Czy istnieje możliwość połączenia diety bezglutenowej z beznabiałową? Dodatkowo mam alergię na orzechy i soję oraz niektóre owoce. Nie wiem czy taka dieta jest możliwa.

Dzień dobry,

Jak najbardziej jesteśmy w stanie połączyć obydwie diety oraz wykluczyć orzechy. Przy diecie beznabiałowej wykorzystujemy śmietanę sojową - jej wykluczyć nie możemy - pozostałe produkty na jej bazie jak najbardziej jesteśmy. Pozdrawiam i służę pomocą, Marcin Zubiel :)

 


Wyświetl kolejne pytania/odpowiedzi