Czy pomożecie mi wybrać dietę?

Tak, można się skontaktować z naszym dietetykiem Kaja Andrzejewską, która chętnie odpowie na Państwa pytania i pomoże wybrać odpowiednią kaloryczność diety. Prosimy o kontakt telefoniczny w poniedziałek w godzinach 17:00-18:00 pod numerem telefonu 502 660 001 lub mailowo w każdy dowolny dzień pod adresem madeitfit.dietetyk@gmail.com

Kto jest waszym dietetykiem?

Poniżej zamieszczamy krótką informajcę, którą również znajdziecie Państwo na stronie Kaji.
Tytuł magistra dietetyki zdobyłam na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. Zdrowe odżywianie to moja ogromna pasja, którą nieustannie rozwijam. Nie wierzę w diety cud i produkty zakazane. Uczę jak jeść wszystko i nie tyć.

https://www.facebook.com/kajadietetyk/about/?ref=page_internal

Czy mogę udostępnić klucz kurierowi?

Oczywiście, że tak, zwłaszcza, że nasi kurierzy rozpoczynają dostawy już w nocy oraz mamy rejonizację. Po otrzymaniu kodu lub klucza kierowca pozostawi posiłki we wskazanym miejscu bez potrzeby budzenia 🙂

DLACZEGO NIE MOGĘ WYBRAĆ SOBIE GODZINY DOSTAWY?

Z uwagi na ilość klientów nie jesteśmy w stanie być w każdym miejscu we Wrocławiu o każdej godzinie. Każdy klient jest przyzwyczajony do ustalonych wcześniej godzin dostaw, każdy nowy adres musimy wpasować w naszą trasę abyśmy mogli każdego klienta obsłużyć należycie. Mamy rejonizację

CZY MOGĘ ZMIENIAĆ ADRES DOSTAWY?

Tak, ale musimy mieć taką informację do godziny 10:00 dnia poprzedzającego dostawę ponieważ wiąże się to ze zmianami logistycznymi, musimy ustalić godziny dostawy w nowe miejsce oraz kierowcę. Możecie Państwo taki nowy adres wprowadzić samodzielnie.

Czy W PRZYPADKU WYJAZDU MOŻNA ZAWIESIĆ DOSTAWY?

Oczywiście, wystarczy dwa dni przed dostawą do godziny 20:00 zalogować się do panelu klienta i zrobić to samodzielnie (jeżeli chcemy zawiesić posiłki na czwartek to we wtorek do godziny 20:00 należy wprowadzić zawieszenie w bieżącym zamówieniu).

NA JEDEN DZIEŃ BĘDĘ MUSIAŁA WYJECHAĆ, NIE CHCĘ JEDNAK REZYGNOWAĆ Z DIETY W TYM CZASIE, CZY DZIEŃ WCZEŚNIEJ MOŻECIE PAŃSTWO DOSTARCZYĆ MI DWA ZESTAWY?

Jeżeli otrzymamy informacje dwa dni wcześniej to oczywiście jesteśmy w stanie przygotować dodatkowy zestaw, z zaznaczeniem, iż na te dwa dni otrzyma Pani/Pan dwa zestawy identyczne.

CZY MOŻLIWE SĄ DOSTAWY DO MIEJSCA PRACY?

Tak, oczywiście, proszę jednak mieć na uwadze nocne godziny dostaw.